12 juni 2014 - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu 12 juni 2014 - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu

12 juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Henk en Karin

13 Juni 2014 | Verenigde Staten, Port Angeles

Jezus wat een dag vandaag zeg. Dit was een dag om heel snel te vergeten en om nooit meer aan te denken. Het begon allemaal best goed, lekker zonnetje, beetje te fris, dus lekker 2 truien aan.
Overtocht van Widhbey Island naat Port Townsend was ook leuk, maar daarna zijn we zijdelings betrokken geweest bij een aanrijding met een Elk (groot hert), we reden op een tweebaans weg toen er plots op de tegemoet komende rijbaan een hert overwilde steken, deze werd gegrepen door de auto die ons tegemoet kwam, was echt vreselijk, gelukkig reed Henk niet hard en kon door flink af te remmen het dier ontwijken. Daarna gestopt en gevraagd of we konden helpen, de auto van die mensen had erg veel schade, wij hebben niets en de auto ook niet, we zijn alleen vreselijk geschrokken, was echt vreselijk om dit mee te maken. Hoop het ook nooit meer te zien. Achter ons was een man gestopt en heeft de mensen verder geholpen, het enige wat ik nog doen, was helpen om het arme dier van de weg te halen, nou daar heb ik vriendelijk voor bedankt, in alle stilte en met schrik in ons lijf zijn we verder gereden naar Port Angeles. Toen we dit uitgezocht hadden leek het zo'n leuke plaats, maar dat valt een beetje tegen, mede ook omdat het inmiddels was gaan zeik regenen. Dan maar even een rondje Walmarkt doen, daarna warme regenjassen gescoord, want het weer blijft koud en regenachtig tot na het weekend, en daarna in ons favoriete restaurant lekker wezen eten. En nu lekker slapen in ons luxe bed, en morgen weer gezond en fris op, om Olympic natl. park te gaan bekijken.

PS. ik moet van Henk zeggen dat jullie je geen zorgen om ons hoeven te maken, het gaat goed, echt waar, we zijn alleen vreselijk geschrokken.

Groetjes Henk & Karin

• 13 Juni 2014 - 16:05

Pa Ma Schoolm:

hallo usa gangers,goede morgen

Gelukkig is het engelbewaardertje met julie meegereisd en zijn gespaard gebleven van
    verder onheil.
    Gauw vergeten en over gaan op de dingen van de dag ,dat is vacantie vieren en de schrik uit de benen
    schudden.
    Nu gaan genieten van het olymic nat parc.
    Hier is het nog steeds mooi weer en vanavond de wedstrijd ned/spanje
    Henk die veerboot lijkt wel op de veerboot van vlissingen naar Breskens.

veel liefs pa ma sanne xxx

• 14 Juni 2014 - 20:44

Karin En Ap:

Hoi henk en karin,

Echt vreselijk als je dat meemaakt!!
    Moet er niet aan denken.
    Het arme dier en die mensen natuurlijk.
    Balen van het weer.
    Dikke knuff voor jullie.