15 juni 2014 - Reisverslag uit Astoria, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu 15 juni 2014 - Reisverslag uit Astoria, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu

15 juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Henk en Karin

16 Juni 2014 | Verenigde Staten, Astoria

Vanmorgen nog wat blijven hangen in Quinault, zijn pas om 11.30uur gaan rijden, was daar zo rustgevend, heerlijk. Op weg naar Astoria weinig te beleven, bomen aan zowel de linker als rechter kant, de enige afwisseling was een elektrische tijdmast, en de kleur groen van de bomen. Maar de brug die over de Columbia River loopt is in mens groot, deze verbind tevens de staten Washington en Oregon, de grens ligt midden op de brug. Het weer is inmiddels wat opgeknapt, maar nog steeds fris. Hotel ligt mooi, onder de brug, direkt aan de waterlijn. Vanmiddag een beetje op en neer gehobbelt en vanavond de goorste spareribs ooit geproeft, ben nu ook kotsmisselijk :-( Gelukkig heb ik er maar heel weinig van op! Zitten nu lekker op ons kamertje bij ons openhaardje, jaja we hebben een klein haardje op de kamer, echt gezellig. Zo nog even een schietgebedje doen, dat we morgen weer wat meer zon krijgen :-) Morgen gaan we verder naar Newport
O ja en we hebben vanavond twee bald eagles gezien, jezus wat zijn die groot, maar wel schitterend om ze zo te zien, waren op jacht naar kleine zeemeeuwtjes, en natuurlijk fototoestel niet bij, dus hopen dat we ze nog een keer te zien krijgen.
Whale watching hebben we niet gedaan, omdat ze alleen in het najaar voor de kust zwemmen, zou nu te lang zoeken zijn om ze te vinden, jammer maar helaas, volgende keer beter ....
Groetjes vanuit een frisjes Astoria

• 16 Juni 2014 - 16:55

Pa Ma Schoolm:

goede morgen,

Ik had een probleem om de site te openen maar is uiteindelijk gelukt.
    Wat een brug , zat er ook nog conservering op , want deze brug is volgens mij wel heel oud en ouderwets wat constructiewerk betreft
    Hier is het weer ook omgeslagen,vanmorgen paar stortbuien gehad.

Jullie gaan nu de heledag langs de kust cruisen hopelijk met mooi weer.

groetjes pa ma sanne xxx

• 16 Juni 2014 - 20:24

Bep En Kees:

Ik heb nog geen foto van de "auto"gezien of moet de achterbank eerst opgeruimd worden ;-)) veel plezier nog.

p,s mooie locaties en mooie foto's