17 juni 2014 - Reisverslag uit Coos Bay, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu 17 juni 2014 - Reisverslag uit Coos Bay, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu

17 juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Henk en Karin

18 Juni 2014 | Verenigde Staten, Coos Bay

Hallo daar zijn we weer, ja wat hebben we vandaag toch allemaal weer gezien, nou nog steeds heel veel bomen, en ja de uitzichten die heb en waar je kunt stoppen om de grote zee te zien die zijn heel erg mooi, Het weer zat goed mee, geen regen en halverwege de middag strak blauwe hemel :-) Morgen nog een stukje Hw. 101 en dan gaan we de bergen weer in. We moeten zeggen dat de 101 ten zuiden van San Francisco mooier is. We hadden nl. gedacht dat de hele 101 zo zou zijn, maar in Oregon is het meer een afwisseling van een stukje langs de kust en dan weer een heel stuk door het achterland. Vanmiddag aangekomen in Coos Bay, nou dat was lachen. De 101 splitst zich nl. in de plaats, en in het tussen liggende stuk hebben zo hotels gebouwd, dus je eigenlijk midden op de snelweg, hahaha, heeft Henk goed geregeld ;-)
Dat zou allemaal niet zo erg zijn, maar in Coos Bay is nl. niet veel te beleven, niet veel = helemaal niets. Je heb een geweldige boardwalk, tenminste dat zeggen de folders, nou die is om precies te zijn, alles bij elkaar 200 meter langs, 100m naar links, 100m. naaar rechts.
Dus zijn we weer in de auto gestapt en zijn naar de stranden van Charleston, Or. gereden en hebben hier nog lekker van de zon genoten.
Hebben vanavond heel culinair gegeten bij de BurgerKing :-)
Zo zie je maar dat niet alles goed in te schatten is zo'n 8100km hier vandaan, ondanke het internet, maar de lol is des te groter.
Morgen verder naar Grants Pass via Gold beach.
Groetjes vanuit een druk Coos Bay

• 18 Juni 2014 - 12:39

Pa Ma Schoolm:

hallo en goede morgen in oregon,
    Ik had de boardwalk op google opgezocht en was niet verast dat jullie het klein zouden vinden ,ik vond het ook maar zo zo.
    Maar ja soms zijn in Amerika ook kleine dingen te zien (niet alles is groot)
    De zeesterren die zijn mooi en groot.Zeeleeuwen zijn ook in grootte getalen aanwezig,dat maakt weer eea goed.
    Vandaag de laatste zee zichten en hop de bergen in

groetjes pa ma sanne xxx