19 juni 2014 - Reisverslag uit Bend, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu 19 juni 2014 - Reisverslag uit Bend, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu

19 juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Henk en Karin

20 Juni 2014 | Verenigde Staten, Bend

Niet gedacht maar toch internet verbinding, dus even een klein stukje schrijven. Vandaag maar 2 uurtjes gereden en toen waren we om 12:00u. al in het hotel. De kamer was nog niet gereed, dus moesten we ons vermaken in de volle zon, o wat erg :-)
Het verschil in temp was wel aanzienlijk, toen we in Grants Pass wegreden was het denk 25 graden en boven op 2500m was het nog maar 16gr. Maar geen klagen de zon scheen volop, dus plekje uit de wind zoeken en zonnen maar. Het uitzicht over het meer is schitterend,
moet je zelf zien, de kleur van het water zo blauw, echt mooi.
Met de kamer is het allemaal in orde gekomen, we hebben een goede aangepaste kamer. Sommige wandelpaden zijn nog steeds niet toegankelijk ivm met de sneeuw die er nog ligt. Maar er blijft genoeg over, dus morgen hopen op een nieuwe dag met volop zon, dan komt het allemaal goed. En gaan we slapen, want we zijn een beetje moe
(heel erg) Liefs Henk & Karin

• 20 Juni 2014 - 15:06

Pa Ma Schoolm:

Zo dat is even mooi daar ,zou je best meerdere dagen kunnen verblijven.
    Ik geloof best dat de kleur zo mooi is , zal ook wel diep zijn.
    Gelukkig weer mooi weer en nog rest sneeuw daar dus ideaal.

liefs pa ma sanne xxx