Dag 17: 25 september 2012 - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu Dag 17: 25 september 2012 - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu

Dag 17: 25 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Henk en Karin

26 September 2012 | Verenigde Staten, Barstow

Henk heeft heerlijk liggen dromen vannacht :-))
Hij had nog nooit zoveel mooie borstjes en kontjes en figuurtjes bij elkaar gezien. Ik heb daar en tegen een vreselijk minder waardigheid complex gekregen, hahaha. Maar de show "jubilee" waar we gister avond heen geweest zijn was een succes. Het was een echte Vegas show alles was pracht en praal, en decors daar kunnen ze bij ons nog was van leren, het was in een woord geweldig. We hebben er geen foto's van, want dit was ten strengste verboden. En zoals al eerder vermeldt na show compleet aan bonken gestort, alles is op geld, energie we hebben er de kracht niet meer voor ..... geintje natuurlijk maar moe zijn we echt. We waren dan ook blij dat we vanmorgen Vegas verlieten en naar een rustiger plek op deze planeet verhuisden. Vegas was leuk om terug te zijn, zeker omdat we dit keer het ziekenhuis niet gezien hebben, maar hij is nu wel van onze Bucket list geschrapt. In Barstow een hotel gezocht met een buiten zwembad, zitten nu in de Best Western Plus. Zijn na aankomst nog even naar de Outlet Mall geweest, en ja natuurlijk hebben we weer gekocht. Een broekriem en Timberland wandelschoenen voor mij, en Henk heeft een mooi leren jas gezien voor weinig, maar hij was het niet helemaal met de prijs eens, we hebben het over $10.00 en nu heeft ie spijt. Maar ik denk dat we hem morgen alsnog gaan halen want als we onze laatste mijlen gaan rijden naar Santa Monica, dan komen we er weer langs. De rest van de middag heerlijk in het zonnetje genoten van alle rust .... nou ja we ziten met het hotel pal langs de I40. Als je bij het zwembad ligt, dan rijden de vrachtauto's bijna over je bedje heen, en achter je komt om de zoveel minuten een trein binnen. Barstow is nl. een hele grote rangeer plaats voor alle treinen die door de us rijden. Morgen op naar Santa Monica en dan zit het er bijna op, jammer hoor, het is allemaal zo snel gegaan. Maar eerst nog 2 dagen volop genieten van zon, zee en strand, want zoals ik nu zie, is het weer thuis niet best. Vele lieve groetjes van Henk en Karin

• 26 September 2012 - 11:02

Bep En Kes:

Hallo Karin en Henk,

Heb je nog gecontroleerd of Henk z'n geheime camerabril niet op had bij de Jubilee show!!!!!
    En zeker na de drukte van een stad als Las Vegas is de rust welkom.
    Straks nog fijne dagen in Santa Monica met een lekkere Bubba Shrimp op de pier, kan me de lekkere spareribs nog herinneren, daarna nog even met Henk nog naar muscle beach komt ie weer in shape terug??

groetjes uit Maassluis

PS Henk die "foto's" kijken we nog wel op de zaak!!

• 26 September 2012 - 12:51

Henk:

Lieve Kinderen .

Een berichje van ons op de valreep ,we genieten van jullie reis .Maakt er nog een paar mooie dagen van en Zaterdag staan we op Schiphol gaan we we aan de koffie.

Lieve groeten en knuffel Pa en Ma B

• 26 September 2012 - 13:31

Pa Ma S:

Hoi,
    Nog een klein stukje en dan genieten aan het strand en de zon.
    Voor schiphol de jassen maar bij de hand houden.
    Wij zien jullie dan wel in de aankomst hal verschijnen met bruine koppen.