Dag 19: 27 September 2012 - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu Dag 19: 27 September 2012 - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Henk en Karin - WaarBenJij.nu

Dag 19: 27 September 2012

Blijf op de hoogte en volg Henk en Karin

28 September 2012 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vandaag was onze laatste dag. En wat hadden we een prachtig weer, volopzon er een heerlijke temp. Vanmorgen eerst maar eens een beetje uitgeslapen, ontbijtje gedaan en zijn toen met de taxi richting Hollywood Blvd gegaan. Wat een mensen massa daar, we stappen de taxi uit en hadden het liefst geliojk rechtsomkeer gemaakt. Maar goed beetje zonde, want het was best een dure rit. Dus toch maar even kijken dan. Op zich best grappig omdaar ook gelopen te hebben. Zijn ook naar het wassenbeelden museum geweest, dit was erg leuk, je mag zoveel foto's maken als je wilt, en je kunt met iedere beroemheid op de foto. Daarna was de twijfel of we terug zouden gaan naar het hotel of toch nog even een kijkje nemen op Rodeo Drive, de dure winkelstraat in Beverly Hills. Toch besloten om hier nog maar een kijkje te gaan nemen, en inderdaad de ene dure winkel na de andere, Chanel, Prada, Hugo Boss en ga zo maar door. De dames die je tegen komt zijn allemaal van plastic en hebben het zelfde gezicht. Dure auto'sstaan er ook, zo kwamen we een Bugatti tegen, staat gewoon langs de straat geparkeerd. Vandaag ook kennis gemaakt met een minder leuke Amerikaan, de taxi chauffeur in Hollywood, was niet echt van plan omons mee te nemen, was allemaal moeilijk ivm de rolstoel en dan moest ie ook nog zijn auto een stuk van de stoep afzetten anders kon Henk geen transfer maken, kortom moeilijk moeilijk, dus laat maar zitten, de taxi die er achter stond wilde ons wel helpen, en had zelfs een speciale plank waardoor Henk zo in de auto zat met rolstoel en al, was net de paus. Toen we van Rodeo Drive weer naar het hotel wilde, hadden we weer zo'n chaggerijn. Of die stoel dan wel in klapbaar was, nee zeiden wij de wielen kunnen er af en dan past ie zo inde achterbak. Nou vooruit dan maar.... Na veel gezeurmocht Henk dan toch voorin zitten, en toen de stoel achterin. Ik had al 3x gezegd je moet de wielen eraf halen, ik geloof niet dat hij mij wilde begrijpen, hij stond te prakken en maar te zeggen dat het niet paste. Ik ff die rolstoel uit de auto getrokken, de wielen eraf gehaald en het karretje in de auto gelegd. Wordt die vent pissig op me, hij vond met wel heel bijdehand waarop ik natuurlijk zei dat dat beslist waar was en dat ik het nog wist ook. Enfin ik ook in de auto, gaan die vent daar scheuren, Henk krijgt ook nog op kop omdat hij zijn gordel niet aan had, je wilt voorin zitten, maar je doet je gordel niet om. Of ie wel wist dat ie dan een bekeuring kon krijgen en blablabla. We zijn echt met 180 km per naar het hotel gebracht, hij heeft dan ook geen fooi gehad, wat een lul! Toen nog 2 uurtjes lekker in het zonnetje zitten genieten, nog een heerlijke steak gegeten en nu is het tijd om aan de thuis reis te gaan denken. Jammer maar aan alle leuke dingen komt een eind zo ook aan deze vakantie. En het is maar goed ook, we zijn echt vreselijk moe, ik zeker, het eten zijn we meer dan zat en verlangen naar normale porties. Kortom we zijn er klaar mee, weer lekker met mijn bruine lab langs die heerlijke rustige strandweg/Duinzoom lopen, daar kijken we ook wel weer naar uit.
Vele groetjes en tot ziens in The Netherlands
Henk & Karin

• 28 September 2012 - 13:34

Pa En Ma S:

Hallo luitjes ,

Vandaag 28/9/12 bij ons al middag komt er bij jullie in de ochtend een eind aan deze rondreis.
    Gelukkig eens een onvriendlijke amerikaan meegemaakt,of was het een emigrant uit europa??

Op naar het vliegveld en om14h een start on the way home.
    Momenteel zonneschijn met een wolkje.
    Wat een luxe hotel was dat en vlakbij de pier dus ik kan me voorstellen dat het genieten was

Nu de vermoeidheid toeslaat zou ik zeggen doe een lekker slaapje in de 747-400 dan kun je nog dromen van de afgelopen reis

tot op schiphol

liefs pa ma sanne

• 28 September 2012 - 17:57

Andries:

Howdy focks.

Aan al het mooie komt helaas ook weer een einde.
    Jammer want ik heb wederom geweldig genoten van jullie reisverslag
    Heb net het gevoel of ik stiekem met jullie meereist.
    En de mooie foto`s uiteraard.
    Wens jullie een hele fijne terugreis.
    Groetjes, Andries.

• 28 September 2012 - 18:28

Bep En Kees:

Hello,

Aan alle mooie dingen komt een einde en dan is het weer back to normal life, maar wel met mooie herinneringen!!!
    Mooi hotel zo vlak bij de pier.
    Aan het ijsje van henk waren weer de amerikaanse proporties te zien.